Este sitio web utiliza cookies propias para ofrecer un mejor servicio. Si continúa navegando consideramos que acepta su uso. Encontrará más información en nuestra Política de Cookies.
OK | Más informaciónA Oficina Española de Patentes e Marcas (OEPM) comprometeuse a facer accesible o seu sitio web de conformidade con Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público.
A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web www.oepm.es
Este sitio web é parcialmente conforme con RD 1112/2018 debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación.
O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:
A presente declaración foi preparada o 11 de novembro de 2020.
O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo polo propio organismo.
Última revisión da declaración: 11 de novembro de 2020.
Vostede pode presentar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade como
Igualmente, vostede pode presentar:
As solicitudes de información accesible deberán concretar, con toda claridade, as feitos razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dun pedimento razoable e lexítimo.
Pode realizar a comunicación mediante a presentación electrónica con certificado ou cubrir o formulario de queixas ou solicitudes de accesibilidade [PDF] [1.35 MB], imprimilo e presentalo en calquera dos lugares especificados no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As comunicacións serán recibidas e tratadas pola Subdirección Xeral da Inspección Xeral de Servizos e Relación cos Cidadáns.
Se unha vez realizada unha solicitude de información accesible ou queixa, esta fose desestimada, non se estivese de acordo con a decisión adoptada, ou a resposta non cumprise os requisitos considerados no artigo 12.5, a persoa interesada poderá iniciar unha reclamación. Igualmente poderase iniciar unha reclamación no caso de que haxa trascurrido o prazo de vinte días hábiles sen obter resposta.
A reclamación pode ser presentada través de calquera das opcións recollidas na Lei 39/ 2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
As reclamacións deben ser enviadas á Subdirección Xeral de Tecnoloxías da Información e das Comunicacións do Ministerio de Industria, Comercio e Turismo como Unidade Responsable de Accesibilidade deste Ministerio, ou, se a reclamación é por unha actuación da este unidade, ao superior xerárquico desta.