Preguntes freqüents

Cercador de preguntes freqüents

< Tornar a la llista de resultats

Resultats de la cerca

Com s'han de presentar les sol·licitud, sempre en paper o hi ha tràmits electrònics?

Les sol·licituds es poden presentar en paper o electrònicament a través de la Seu Electrònica de l'OEPM. Per conèixer tota la informació relativa als procediments de presentació electrònica, així com els requisits tècnics per dur-los a terme, es pot dirigir a l'apartat de Presentació electrònica a la pàgina d'inici del web de l'OEPM o bé fer clic directament a la Seu Electrònica de la mateixa pàgina

Si vol fer la presentació en suport paper, pot descarregar tots els formularis que es necessiten a la nostra pàgina www.oepm.es.

En cas que no pugui obtenir els formularis per aquesta via, es pot dirigir a l'OEPM perquè es pugui efectuar la tramesa d'aquests formularis per correu.

Traductor de Google

NOTA: A partir del 2 d'octubre de 2018 va entrar en vigor l'obligatorietat de relacionar-se per mitjans telemàtics amb l'Administració per a persones jurídiques i representants professionals, de conformitat amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu comú.

 

< Tornar a la llista de resultats