Ministerio de Industria, Turismo y Comercio LogoMinisterior
 

Preguntas frecuentes marcas e nomes comerciais

Dez anos dende a data da súa solicitude. Aos dez anos debe renovarse a marca e/ou o nome comercial. A marca e/ou o nome comercial poden renovarse indefinidamente.

A OEPM avisarao do vencemento do devandito prazo con antelación suficiente. É importante que comunique á OEPM calquera cambio de domicilio. É recomendable que sinale como medio de notificación preferente un enderezo de correo electrónico, dada a rapidez coa que recibirá calquera aviso por este medio.

A pesar do que se indicou anteriormente, debe terse en conta que aínda seguen en vigor algúns rexistros nacionais concedidos baixo a antiga lexislación de marcas, polo que, se a súa data de solicitude é previa ao 12 de maio de 1989, recoméndase consultar cos servizos de información da Oficina co fin de determinar a próxima data de renovación e pagamentos da súa marca ou nome comercial.
 

O custo pola inscrición dunha marca ou nome comercial é de aproximadamente 144 € pola primeira clase solicitada. Existe un desconto dun 15% para as solicitudes vía electrónica. A segunda e seguintes clases solicitadas custan ao redor de 93 euros.

Para manter estes dereitos hai que facer fronte ás renovacións cada dez anos. O importe destas taxas actualízase anualmente a través da Lei de presupostos xerais do Estado e figura na páxina web da OEPM (Taxas OEPM).

O custo para rexistrar unha marca sempre é o mesmo, independentemente do tipo de marca.

O que determina o custo da solicitude é o número de clases nas que se queira facer o rexistro.

O importe destas taxas actualízase anualmente a través da Lei de Orzamentos Xerais do Estado e o seu montante figura na páxina web da OEPM (Tasas OEPM)

É necesario que o signo que se pretende rexistrar sexa lícito, e susceptible de realizar as funcións que debe acometer a marca, identificar e diferenciar, o cal implica que non incorra en ningunha das prohibicións absolutas que establece a Lei, e que estea dispoñible, é dicir, que non entre en conflito con outros dereitos anteriores, xa sexa a título de marca ou outro dereito da personalidade como é o dereito ao nome ou á propia imaxe ou a outro dereito de propiedade intelectual, etc.