Para a maioría dous trámites, é necesario pagar unha taxa e presentar documentación a través dá sede electrónica dá OEPM ou en papel. Mentres que, para outros trámites, só requírese ou pago dá taxa, por exemplo, as anualidades de patentes.
Dependendo dá opción elixida para presentar ou trámite (electronicamente ou en papel), existen diversas formas de pago.
Tipos de pagamento electrónico:
Pasarela da CaixaBank (banca electrónica da entidade colaboradora coa OEPM): é necesario ter conta corrente na CaixaBank e contrato de “Liña Aberta”.
Pasarela da Axencia Tributaria (AEAT): é necesario ter un certificado dixital ou DNI electrónico, cuxo titular sexa o mesmo que o titular da conta corrente desde onde se queira realizar o pago. Podes utilizar as diversas entidades bancarias colaboradoras coa AEAT.
Cartón de crédito/débito: pódese utilizar para todas as taxas de tramitación, excepto para as taxas de anualidades de patentes e modelo de utilidade, as taxas de mantemento de certificados complementarios de protección e as taxas de solicitude internacional PCT.
Cobre e imprime o documento para pago presencial
Realiza o pago da taxa en calquera oficina bancaria de CaixaBank
O pago de calquera taxa vai asociado a un código de barras único para cada taxa. Por iso, é necesario cubrir un formulario de pago por cada taxa a pagar.
Exemplo: Para solicitar máis dunha marca, é necesario xerar un formulario de pago por cada marca solicitada.
Como se pode pagar a taxa dun trámite realizado electronicamente por internet?
Como se pode pagar a taxa dun trámite realizado en papel?
Como se pode pagar a taxa dun trámite que non precisa achegar documentación, por exemplo, as anualidades de patentes?
Como se poden realizar pagos masivos mediante ficheiros? (máximo 400 taxas por ficheiro)
Como se poden facer pagos masivos a través de ficheiros? (sen límite de rexistros por ficheiro)
É necesario ter unha conta corrente en CaixaBank e estar configurado no grupo de grandes pagadores