Respondemos todas aquellas dudas referentes a los diferentes procesos implicados en la propiedad industrial.
Marka edo merkataritza izena inskribatzeak 144 € balio du eskatutako lehen motagatik. Bide elektronikoa erabiliz egindako eskaeren kasuan %15eko deskontua dago. Eskatutako bigarren motak eta hurrengoek 93 euro balio dute, gutxi gorabehera.
Eskubide horiei eusteko hamar urtero berritu egin behar dira. Tasa horien zenbatekoa urtero eguneratzen da Estatuko Aurrekontu Orokorren Legearen bitartez. eta zenbatekoa OEPM Bulegoaren web-orrian dago (Tasak OEPM).
Eskatzen denetik 10 urte. Hamar urtera, marka eta/edo merkataritza izena berritu behar dira. Marka eta/edo merkataritza izena epe gabe berritu daitezke.
OEPM Bulegoak epea amaitu baino lehenago abisatuko dizu. OEPM Bulegoari edozein helbide aldaketaren berri ematea garrantzitsua da. Gomendagarria da jakinarazteko helbide gisa posta elektronikoko helbidea jartzea, askoz azkarrago jasoko baitituzu oharrak.
Hala eta guztiz ere, kontuan hartu behar da indarrean jarraitzen dutela marka legedi zaharrak emandako erregistro nazional batzuk. Hortaz, zure eskaera-data 1989ko maiatzaren 12a baino lehenagokoa bada, Bulegoko informazio-zerbitzuekin kontsultatzea gomendatzen dizugu, marka edo merkataritza izena berritzeko eta ordaintzeko hurrengo data zein den jakiteko.
Si se trata de un mero error en el número de la clase, la OEPM lo modificaría de oficio. Si el error afectara también a los productos o servicios, la OEPM se lo comunicaría al solicitante para su subsanación.
Erregistratu nahi den produktu edo zerbitzura ondoen egokitzen den mota zein den jakiteko informatika-aplikazio (CLINMAR) bat erabil daiteke, OEPM Bulegoaren webgunean eskuragarri dagoena Datu-baseen atalean, Marka eta Izen Komertzialak, bi hauek biltzen dituena: Produktu eta Zerbitzuen Nizako Nazioarteko Sailkapena eta marken Europako bulegoek partekatutako sailkapena (Bateratua)
Sistema horrekin 45 produktu eta zerbitzu moten definizioa ikus daiteke. Gainera, hitzen araberako bilatzaile bat ere bada erabilgarri, produktu edo zerbitzu bakoitzaren kasuan erabil daitekeen sailkapenari (Niza edo bateratua) buruzko orientazioekin.