Ministerio de Industria, Turismo y Comercio LogoMinisterior
 

Qualitat

 

Gràcies al Sistema Integrat de Gestió de la Qualitat i Vigilància implantat en la nostra oficina, en l'OEPM ens comprometem a aplicar una política de millora contínua i concretament en el camp de la Informació Tecnològica, això és materialitza en productes i serveis cada vegada millors.

 

L'OEPM està certificada per la norma ISO 9001:2015 i la UNEIX 166006:2018 en l'elaboració dels següents productes d'informació tecnològica:

 

  • Informes tecnològics de patents.
  • Voltis retrospectives.
  • Informes de vigilància tecnològica a mesura.
  • Butlletins de vigilància tecnològica.
  • Alertis tecnològiques.

 

Cartes de serveis

 

Els cartes de serveis són els documents a través dels quals donis de l'OEPM informem als ciutadans sobre els serveis que tenim encomanats, sobre els drets que els assisteixen en relació amb aquests serveis i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.

 

En relació amb els serveis i productes d'informació tecnològica, tenim actualment en vigor una carta de serveis que inclou els Informes tecnològics de patents, els Informes de Vigilància tecnològica a mesura i els Voltis retrospectives. Publiquem mensualment el seguiment dels compromisos de qualitat definits en aquesta:

 

 

Informis d'enquestes de satisfacció

 

Per a l'OEPM és important satisfer els necessitats i complir els expectatives dels usuaris i detectar possibles àrees de millora dels serveis,

 

En relació amb els serveis i productes d'Informació Tecnològica, realitzem enquestes de satisfacció periòdiques sobre els serveis oferts i elaborem informes amb els resultats obtinguts que és podin consultar a continuació.