Gràcies al Sistema Integrat de Gestió de la Qualitat i Vigilància implantat en la nostra oficina, en l'OEPM ens comprometem a aplicar una política de millora contínua i concretament en el camp de la Informació Tecnològica, això és materialitza en productes i serveis cada vegada millors.
L'OEPM està certificada per la norma ISO 9001:2015 i la UNEIX 166006:2018 en l'elaboració dels següents productes d'informació tecnològica:
Els cartes de serveis són els documents a través dels quals donis de l'OEPM informem als ciutadans sobre els serveis que tenim encomanats, sobre els drets que els assisteixen en relació amb aquests serveis i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.
En relació amb els serveis i productes d'informació tecnològica, tenim actualment en vigor una carta de serveis que inclou els Informes tecnològics de patents, els Informes de Vigilància tecnològica a mesura i els Voltis retrospectives. Publiquem mensualment el seguiment dels compromisos de qualitat definits en aquesta:
Per a l'OEPM és important satisfer els necessitats i complir els expectatives dels usuaris i detectar possibles àrees de millora dels serveis,
En relació amb els serveis i productes d'Informació Tecnològica, realitzem enquestes de satisfacció periòdiques sobre els serveis oferts i elaborem informes amb els resultats obtinguts que és podin consultar a continuació.