Si desitges distingir els teus productes, serveis o tots dos dels d'una altra empresa, és possible que necessitis una marca o nom comercial. Descobreix què són, en què consisteix el seu procediment de registri i què implica.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Si tens un nou dispositiu, producte o procediment que resolgui un problema tècnic o tingui un avantatge pràctic, existeixen diferents formis de protegir-ho a Espanya i en altres països. Descobreix com fer-ho.
La teva innovació resideix en l'estètica, l'ornamentació o l'aparença del teu producte? Protegeix-la mitjançant un disseny industrial. Descobreix quins drets confereix el registri i com realitzar la tramitació.
Els patents publicades a tot el món són una valuosa font d'informació científica, tècnica i comercial.
Los Bonos 1, 2 y 3 se encuentran actualmente cerrados. En las próximas semanas se proporcionará más información acerca de su apertura de cara a 2025.
Si ets emprenedor/a o una empresa i vols potenciar i millorar la rendibilitat del teu negoci protegint de forma adequada els actius intangibles de la teva organització, en aquest espai trobaràs el necessari.
Gràcies al Sistema Integrat de Gestió de la Qualitat implantat en la nostra oficina, en l'OEPM ens comprometem a aplicar una política de millora contínua i concretament en el camp dels signes distintius, això és materialitza en productes i serveis cada vegada millors gràcies a més a l'aplicació dels millors pràctiques internacionals.
L'OEPM està certificada per la norma ISO 9001:2015 en la tramitació dels següents processos per a signes distintius:
Cartes de serveis
Els cartes de serveis són els documents a través dels quals donis de l'OEPM informem als ciutadans sobre els serveis que te encomanats, sobre els drets que els assisteixen en relació amb aquests serveis i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.
En relació amb els signes distintius, en el nostre organisme tenim actualment en vigor una carta de serveis i publiquem mensualment el seguiment dels compromisos de qualitat definits en aquesta:
Informis d'enquestes de satisfacció
Per a l'OEPM és important satisfer els necessitats i complir els expectatives dels usuaris i detectar possibles àrees de millora dels serveis.
En relació als processos de signes distintius realitzem enquestes de satisfacció periòdiques sobre els serveis oferts i elaborem informes amb els resultats obtinguts que podeu consultar a continuació.