Para a maioría dous trámites, é necesario pagar unha taxa e presentar documentación a través dá sede electrónica dá OEPM ou en papel. Mentres que, para outros trámites, só requírese ou pago dá taxa, por exemplo, as anualidades de patentes.
Dependendo dá opción elixida para presentar ou trámite (electronicamente ou en papel), existen diversas formas de pago.
Tipos de pago electrónico:
Pasarela de CaixaBank (banca electrónica de la entidad colaboradora con la OEPM): es necesario tener cuenta corriente en CaixaBank y contrato de “Línea Abierta”.
Pasarela de la Agencia Tributaria (AEAT): es necesario tener un certificado digital o DNI electrónico, cuyo titular sea el mismo que el titular de la cuenta corriente desde donde se quiera realizar el pago. Puedes utilizar las diversas entidades bancarias colaboradoras con la AEAT.
Tarjeta de crédito/débito: se puede utilizar para todas las tasas de tramitación, excepto para las tasas de anualidades de patentes y modelo de utilidad, las tasas de mantenimiento de certificados complementarios de protección y las tasas de solicitud internacional PCT.
Cobre e imprime o documento para pago presencial
Realiza o pago da taxa en calquera oficina bancaria de CaixaBank
O pago de calquera taxa vai asociado a un código de barras único para cada taxa. Por iso, é necesario cubrir un formulario de pago por cada taxa a pagar.
Exemplo: Para solicitar máis dunha marca, é necesario xerar un formulario de pago por cada marca solicitada.
Como se pode pagar a taxa dun trámite realizado electronicamente por internet?
Como se pode pagar a taxa dun trámite realizado en papel?
Como se pode pagar a taxa dun trámite que non precisa achegar documentación, por exemplo, as anualidades de patentes?
Como se poden realizar pagos masivos mediante ficheiros? (máximo 400 taxas por ficheiro)
Como se poden facer pagos masivos a través de ficheiros? (sen límite de rexistros por ficheiro)
É necesario ter unha conta corrente en CaixaBank e estar configurado no grupo de grandes pagadores