Se desexas distinguir vos teus produtos, servizos ou ambos os dous doutra empresa, é posible que necesites unha marca ou nome comercial. Descobre que son, en que consiste ou seu procedemento de rexistro e que implica.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Se tes un novo dispositivo, produto ou procedemento que resolva un problema técnico ou teña unha vantaxe práctica, existen distintas formas de protexelo en España e noutros países. Descobre como facelo.
A túa innovación reside na estética, a ornamentación ou a aparencia do teu produto? Protéxea mediante un deseño industrial. Descobre que dereitos confire ou rexistro e como realizar a tramitación.
As patentes publicadas en todo ou mundo son unha valiosa fonte de información científica, técnica e comercial.
El Bono 3 del Fondo para PYMEs 2025, que cubre la elaboración de Informes Tecnológicos de Patentes (ITP) y Búsquedas Retrospectivas se cerrará el lunes 10 de febrero de 2025 al cierre de la jornada laboral. Próximamente se informará sobre su reapertura. Puede consultar más información aquí.
Ése emprendedor/a ou unha empresa e queres potenciar e mellorar a rendibilidade do teu negocio protexendo de forma adecuada vos activos intangibles dá túa organización, neste espazo atoparás ou necesario.
Coincidiendo con el Día Mundial de la Propiedad Intelectual e Industrial, la Oficina Española de Patentes y Marcas (OEPM), en colaboración con la Asociación para la Defensa de la Marca (ANDEMA) ha lanzado la campaña de sensibilización “Ser único no es fácil”, videos didácticos que de manera sencilla quieren hacer llegar a la ciudadanía la necesidad de apostar por la innovación para el desarrollo y evolución tecnológicos y el bienestar social. En estos videos, además se pone de relieve la importancia que tiene el registro, por medio de las marcas, patentes y diseños industriales, de aquellos activos intangibles que son usados estratégicamente como herramienta de diferenciación y de competitividad en un mercado cada vez más global.