As feiras comerciais son unha oportunidade inmellorable para as pequenas e medianas empresas (pemes) europeas para acceder a novos clientes, coñecer ou mercado local e exhibir vos produtos e servizos de que dispón, ademais de ser unha contorna moi propicia para establecer novos contactos comerciais.
De acordo a Ábrea Asociación de Feiras Españolas (AFE) (www.afe.es), as feiras constitúen unha dás ferramentas máis útiles e, probablemente a máis interesante na relación custo/eficacia dentro dá mercadotecnia moderna. Só en España celébranse uns 600 eventos desta natureza ao ano, dous cales preto de 400 correspoden aos membros de AFE. Vos sectores máis destacados son: lecer, alimentación, educación, enxeñaría e maquinaria, agricultura e moda e calzado.
Existen numerosas razóns polas que é importante para as pemes expor en feiras comerciais, podendo destacarse entre elas as seguintes:
Non entanto, é necesario sinalar que, nalgúns casos, tamén supón exporse a certos rochas, como a falsificación e a pirataría dúas nosos novos produtos, polo que é conveniente contar cunha meticulosa preparación previa, ou que adoita implicar un forte investimento en tempo e outros recursos.
En materia de Dereitos de Propiedade Industrial (DPI) a precaución pasa por contar cunha correcta estratexia de protección e cumprimento. Neste sentido, debe ter en conta vos escenarios máis comúns a que pode enfrontarse nunha feira comercial:
Para evitar prexuízos e custos innecesarios cando se agarraches a unha feira en España, recoméndase levar a cabo unha serie de accións que foron recollidas vos seguintes folletos:
Tamén pódese facer uso do seguinte material: