Se desexas distinguir vos teus produtos, servizos ou ambos os dous doutra empresa, é posible que necesites unha marca ou nome comercial. Descobre que son, en que consiste ou seu procedemento de rexistro e que implica.
Información sobre los plazos de presentación de solicitudes de transformación de marcas de la Unión Europea en marca nacional española. Más información
Se tes un novo dispositivo, produto ou procedemento que resolva un problema técnico ou teña unha vantaxe práctica, existen distintas formas de protexelo en España e noutros países. Descobre como facelo.
A túa innovación reside na estética, a ornamentación ou a aparencia do teu produto? Protéxea mediante un deseño industrial. Descobre que dereitos confire ou rexistro e como realizar a tramitación.
As patentes publicadas en todo ou mundo son unha valiosa fonte de información científica, técnica e comercial.
El Bono 3 del Fondo para PYMEs 2025, que cubre la elaboración de Informes Tecnológicos de Patentes (ITP) y Búsquedas Retrospectivas se cerrará el lunes 10 de febrero de 2025 al cierre de la jornada laboral. Próximamente se informará sobre su reapertura. Puede consultar más información aquí.
Ése emprendedor/a ou unha empresa e queres potenciar e mellorar a rendibilidade do teu negocio protexendo de forma adecuada vos activos intangibles dá túa organización, neste espazo atoparás ou necesario.
Tras la reanudación el pasado 22 de septiembre del proyecto de hermanamiento de la UE: "Apoyo y mejora de las capacidades institucionales, técnicas y de sensibilización de la Oficina Egipcia de Patentes (EGPO)" con número de referencia: EG 16 ENI EC 01 18, tuvo lugar la primera misión para realizar las actividades contempladas en el Componente 2: Cooperación y coordinación sostenibles con titulares de derechos y con las empresas y la PYME establecidas dentro de un enfoque institucional.
Las jornadas de trabajo se desarrollaron de forma telemática durante el periodo comprendido entre el 4 y el 7 de octubre de 2020 y se abordó principalmente el establecimiento de un servicio personalizado de información de primera línea para potenciales usuarios como son las cámaras de comercio, las universidades o intermediarios de empresas. El servicio se apoyará fundamentalmente por medios de telefonía y correo electrónico.